bgimage
 
KOM MET ONS SAMEN DE WONDERLIJKE WERELD VAN GEUR ONTDEKKEN.IN EEN 48 HOUR SWEATSHOP ONDERZOEKEN WE WAT GEUR KAN TOEVOEGEN AAN DE MANIER WAAROP WE DE WERELD OM ONS HEEN ERVAREN.
 
Geur is één van de krachtigste communicatiemiddelen waarmee wij met de werkelijkheid interacteren. Het communiceert veel directer dan beeld of geluid. Geur is in staat om een heel dwingend signaal af te geven dat zich direct een weg baant naar onze emoties en herinneringen. Het is daarom vreemd dat geur maar zeer sporadisch wordt toegepast in ontwerp van technologie, media, communicatie en design.
 
CMD/Breda organiseert van 29 oktober t/m 31 oktober een 48 uur durende sweatshop op een nog geheime locatie in Breda. In dit design extravaganza gaan studenten en docenten samen vanuit geuren op zoek naar innovatieve concepten voor producten, ervaringen en technologieën. 
 
48 uur samen, zweten, werken, eten, slapen, feesten en de geheimen van geur ontrafelen. Deelname is gratis!
 
De sweatshop wordt begeleid door een docententeam uit CMD /Breda. Bestaande uit: Marcel van Brakel, Frederik Deurinck, Gé Smit en Wander Eikelboom.
 
AANMELDEN: mail naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) (Marcel van Brakel)
 
-------------------------------------------------------------
 
48 hour sweatshop is onderdeel van het onderzoeksproject Sense of Smell dat zal resulteren in een aantal interactieve toepassingen en een publicatie met de beste concepten. Verwachtte oplevering voorjaar 2014